Απογοήτευση και διαμάχη μετά από ακριβή συνάντηση με συνοδούς

Απογοήτευση και διαμάχη μετά από ακριβή συνάντηση με συνοδούς

Ένας άνδρας, γνωστός ως κ. H, υπέβαλε καταγγελία στην τράπεζά του, την Barclays, ισχυριζόμενος πως είχε γίνει θύμα απάτης ύψους 8.000 λιρών (9.500 ευρώ) για την προσλαμβανόμενη υπηρεσία δύο συνοδών. Ο πελάτης είχε κλείσει τις υπηρεσίες τους μέσω μιας ιστοσελίδας για τρεις ώρες και τους συνάντησε σε καθορισμένο σημείο. Ωστόσο, η εμπειρία του τον άφησε απογοητευμένο.

Η Barclays, αφού εξέτασε την υπόθεση, ανέφερε ότι δεν μπορούσε να καθορίσει τη φύση της συμφωνίας μεταξύ του κ. H και των συνοδών. Για το λόγο αυτό, του πρότεινε να ασκήσει αστική αγωγή. Παρά την προτροπή της τράπεζας, ο κ. H αποφάσισε να προχωρήσει την καταγγελία του και να απευθυνθεί στις βρετανικές χρηματοπιστωτικές ρυθμιστικές αρχές.

Η Υπηρεσία Χρηματοοικονομικού Διαμεσολαβητή απορρίφθηκε την αξίωση του κ. H, εξηγώντας ότι είχε συναντήσει τους συνοδούς με σκοπό να λάβει τις συμφωνημένες υπηρεσίες. Αν και αναγνώρισε ότι ο κ. H μπορεί να αισθάνεται ότι η συμφωνία δεν εκπληρώθηκε πλήρως, τόνισε πως αυτό δεν συνιστά απάτη. Δηλαδή, η ρυθμιστική αρχή θεωρεί ότι πρόκειται για αστικό θέμα που αφορά αποκλειστικά τα δύο εμπλεκόμενα μέρη, χωρίς ευθύνη της Barclays.

Ο εκπρόσωπος της Barclays δήλωσε επίσης ότι η προστασία των κεφαλαίων και των δεδομένων των πελατών είναι η ύψιστη προτεραιότητα της τράπεζας.

Πηγή: tanea.gr