Ένας άνδρας, γνωστός ως κ. H, υπέβαλε καταγγελία στην τράπεζά του, την Barclays, ισχυριζόμενος πως είχε γίνει θύμα απάτης ύψους 8.000 λιρών (9.500 ευρώ) για την προσλαμβανόμενη υπηρεσία δύο συνοδών. Ο πελάτης είχε κλείσει τις υπηρεσίες τους μέσω μιας ιστοσελίδας για τρεις ώρες και τους συνάντησε σε καθορισμένο σημείο. Ωστόσο, η εμπειρία του τον άφησε απογοητευμένο.
Η Barclays, αφού εξέτασε την υπόθεση, ανέφερε ότι δεν μπορούσε να καθορίσει τη φύση της συμφωνίας μεταξύ του κ. H και των συνοδών. Για το λόγο αυτό, του πρότεινε να ασκήσει αστική αγωγή. Παρά την προτροπή της τράπεζας, ο κ. H αποφάσισε να προχωρήσει την καταγγελία του και να απευθυνθεί στις βρετανικές χρηματοπιστωτικές ρυθμιστικές αρχές.
Η Υπηρεσία Χρηματοοικονομικού Διαμεσολαβητή απορρίφθηκε την αξίωση του κ. H, εξηγώντας ότι είχε συναντήσει τους συνοδούς με σκοπό να λάβει τις συμφωνημένες υπηρεσίες. Αν και αναγνώρισε ότι ο κ. H μπορεί να αισθάνεται ότι η συμφωνία δεν εκπληρώθηκε πλήρως, τόνισε πως αυτό δεν συνιστά απάτη. Δηλαδή, η ρυθμιστική αρχή θεωρεί ότι πρόκειται για αστικό θέμα που αφορά αποκλειστικά τα δύο εμπλεκόμενα μέρη, χωρίς ευθύνη της Barclays.
Ο εκπρόσωπος της Barclays δήλωσε επίσης ότι η προστασία των κεφαλαίων και των δεδομένων των πελατών είναι η ύψιστη προτεραιότητα της τράπεζας.
Πηγή: tanea.gr