ΟΑΣΑ: Οι υπάλληλοι του Οργανισμού αποφάσισαν να ενεργοποιήσουν καθημερινές στάσεις εργασίας από τις 5 μέχρι τις 9 Ιουλίου.

Αντιδρώντας οι εργαζόμενοι του ΟΑΣΑ στην παράταση του χειμερινού ωραρίου που φέρνει διακεκομμένες βάρδιες για τους οδηγούς, αποφάσισαν να ξεκινήσουν καθημερινές στάσεις εργασίας στα λεωφορεία από τις 5 Ιουλίου μέχρι τις 9 Ιουλίου.

Πιο συγκεκριμένα, την Δευτέρα 5 Ιουλίου ξεκινούν οι καθημερινές στάσεις εργασίας στα λεωφορεία από την προσεχή εβδομάδα, αν συνεχίσει να εφαρμόζεται το χειμερινό ωράριο που φέρνει διακεκομμένες βάρδιες για τους οδηγούς. Σε έκτακτη συνεδρίασή του το σωματείο των εργαζομένων αποφάσισε να δώσει διορία ως την Δευτέρα 5 Ιουλίου στην εταιρεία να σταματήσει να προγραμματίζει διακεκομμένες βάρδιες για τους οδηγούς.

Οι λόγοι της απόφασης

Σε διαφορετική περίπτωση οι εργαζόμενοι στα λεωφορεία από την Τρίτη 5 Ιουλίου έως και την Παρασκευή 9 Ιουλίου, θα πραγματοποιούν καθημερινά στάσεις εργασίας μεταξύ 12:00 – 17:00. Σύμφωνα με την απόφαση της έκτακτης συνεδρίασης του Συνδικάτου, οι εργαζόμενοι καλούνται να μη δουλεύουν με διακεκομμένο ωράριο ή να εργάζονται στα ρεπό τους έως και την προσεχή Δευτέρα.

Την περασμένη εβδομάδα, το Συνδικάτο Εργαζομένων ΟΑΣΑ είχε ζητήσει να μην ισχύσει η απόφαση για παράταση του χειμερινού ωραρίου στα λεωφορεία έως και τα μέσα του μήνα με παράλληλη εκτέλεση διακεκομμένων βαρδιών από τους οδηγούς. Σημειώνεται ότι οι λεωφορειακές γραμμές οι οποίες εκτελούνται με λεωφορεία και οδηγούς των ΚΤΕΛ έχουν ήδη περάσει στο πρόγραμμα Θερινό Ι από αυτή την εβδομάδα.

Μετρό: Σε ποιες περιοχές θα γίνει επέκταση

Ειδικότερα, όσον αφορά τη Γραμμή 4, που προ ημερών υπεγράφη το Τμήμα «Α» από το Άλσος Βεΐκου προς το Γουδή, σημείωσε ότι θα μετακινούνται καθημερινά 340.000 επιβάτες. Επίσης, ανέφερε ότι τα πρώτα εργοτάξια θα ξεκινήσουν από τα άκρα της Γραμμής. Μετρό

Ο κ. Κουρέτας ανακοίνωσε επίσης την επέκταση της Γραμμής 2 προς Ίλιον, με τρεις νέους σταθμούς μήκους 4 χλμ, η οποία εκτιμάται ότι θα δημοπρατηθεί την άνοιξη του 2022. Επιπλέον, έχουν ήδη ξεκινήσει οι μελέτες για τις επεκτάσεις της Γραμμής 4 ‘Αλσος Βεΐκου-Πετρούπολη, με προϋπολογισμό 600 εκατ. ευρώ, Γουδή-Μαρούσι-Εθνική Οδός και Ευαγγελισμός-Υμηττός.

Επιπρόσθετα, η ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ, όπως ανέφερε ο κ. Κουρέτας, μελετά την επέκταση της Γραμμής 1 προς Καλλιθέα και Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, με τέσσερις σταθμούς, συνολικού ύψους 450 εκατ. αλλά και επέκταση της Γραμμής 2 προς τη Γλυφάδα, με τρεις σταθμούς και με προϋπολογισμό 300 εκατ. ευρώ. Ανακοίνωσε επίσης ότι θα ολοκληρωθεί η επέκταση της Γραμμής 3 Μανιάτικα-Πειραιάς έως το καλοκαίρι του 2022.

Γράψτε το σχόλιο σας

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Πηγή: pagenews.gr