«Οι πολίτες πηγαίνουν στους πάγκους [σούπερ μάρκετ], βλέπουν τις τιμές να αυξάνονται (…) και πιστεύουν ότι είναι κλοπή. Είναι κατανοητό καθώς αυτός ο πληθωρισμός είναι τόσο ξαφνικός και συνεχής», ανέφερε ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων

«Οι πολίτες πηγαίνουν στους πάγκους [σούπερ μάρκετ], βλέπουν τις τιμές να αυξάνονται (…) και πιστεύουν ότι είναι κλοπή. Είναι κατανοητό καθώς αυτός ο πληθωρισμός είναι τόσο ξαφνικός και συνεχής», ανέφερε ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων Άδωνις Γεωργιάδης. Αντιμέτωπη με τον καλπάζοντα πληθωρισμό, ο οποίος έφτασε στο 12,1%, η συντηρητική ελληνική κυβέρνηση αποφάσισε να προωθήσει, από τις αρχές Νοεμβρίου, ένα «καλάθι» που θα επιτρέπει σε όλα τα νοικοκυριά να βρουν ένα προϊόν σε 31 κατηγορίες (ψωμί, γάλα, ζυμαρικά, ρύζι, κρέας κ.λπ.) σε προνομιακή τιμή στα σούπερ μάρκετ, που δημιουργούν τζίρο άνω των 90 εκατ. ευρώ ετησίως.

Όλες οι αλυσίδες, λοιπόν, σε συμφωνία με το υπουργείο, πρέπει να προωθούν ένα προϊόν για κάθε κατηγορία σε χαμηλή τιμή και να το διαφημίζουν στο Διαδίκτυο ή σε διαφημιστικά φυλλάδια. Όσοι δεν το κάνουν έγκαιρα κινδυνεύουν με πρόστιμο 5.000 ευρώ ανά ημέρα καθυστέρησης. Το μέτρο αυτό, που τίθεται σε ισχύ στις 2 Νοεμβρίου, πρέπει να διαρκέσει τουλάχιστον έως τα τέλη Μαρτίου σύμφωνα με το υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων, γνωρίζοντας ότι η λίστα των προϊόντων ενδέχεται να ενημερωθεί ως μέτρο.

Πηγή: pagenews.gr