Καραμανλής: Ο Υπουργός Υποδομών προανήγγειλε ότι το αμέσως επόμενο διάστημα πρόκειται να γίνουν τα εγκαίνια 13 νέων στάσεων Τραμ στον Πειραιά.

Ο Κώστας Καραμανλής προανήγγειλε τα εγκαίνια 13 νέων στάσεων του Τραμ στον Πειραιά το αμέσως επόμενο διάστημα. Επισήμανε μάλιστα ότι τα δύο τελευταία χρόνια έχει αυξηθεί ο αριθμός λεωφορείων της ΟΣΥ και οι συρμοί του μετρό.

«Στην Αθήνα το 2019 είχαμε 850 λεωφορεία. Σήμερα έχουμε 1.320 λεωφορεία, αύξηση 55%. Στις γραμμές 2 και 3 του Μετρό το 2019 είχαμε 32 συρμούς εκ των οποίων το 1/3 ήταν εκτός λειτουργίας. Σήμερα έχουμε 38 συρμούς. Επί ΣΥΡΙΖΑ έγιναν μηδέν προσλήψεις στα ΜΜΜ. Εμείς έχουμε προχωρήσει σε 1.389 προσλήψεις.

Σχετικά με το νέο σύστημα του δακτυλίου

»Επί ΣΥΡΙΖΑ καταργήθηκαν 3 στάσεις Τραμ. Εμείς επαναφέραμε τη στάση στο Σύνταγμα, δώσαμε στάση στο ΣΕΦ ενώ σε λίγες ημέρες με τον πρωθυπουργό θα πάμε στον Πειραιά για τις 13 νέες στάσεις. Και το πιο βασικό. Ο ΣΥΡΙΖΑ παρέλαβε το εισιτήριο στα 1,2 ευρώ και το πήγε στο 1,4 ευρώ. Εμείς το επαναφέραμε στο 1,2» ανέφερε ο κ. Καραμανλής απαντώντας σε επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Χριστόφορου Βερναρδάκη.

Στο μεταξύ ο κ. Καραμανλής μιλώντας στη Βουλή αναφέρθηκε στο νέο σύστημα δακτυλίου αλλά και στην περικοπή κατά 50% των ειδικών εξαιρέσεων για την είσοδο στο δακτύλιο και υπογράμμισε: «Η κατάσταση στην περίμετρο δακτυλίου είναι βελτιωμένη. Δεν έχει σχέση το τι γίνεται σήμερα στο κέντρο της Αθήνας με ότι επικρατούσε πριν την εφαρμογή του δακτυλίου».

” Το Μετρό της Θεσσαλονίκης θα είναι έτοιμο το 2023″

Για το Μετρό Θεσσαλονίκης, ο κ. Καραμανλής είπε πως «βρήκαμε ένα έργο εγκλωβισμένο, με πρόσχημα τα σπουδαία αρχαιολογικά ευρήματα του σταθμού Βενιζέλου».

Σημείωσε ότι η προηγούμενη κυβέρνηση προτίμησε, αντί να βρει λύση για τον σταθμό Βενιζέλου, «να εγκαινιάζει μουσαμάδες και να υπόσχεται τη λειτουργία του Μετρό, χωρίς να έχει περιβαλλοντική αδειοδότηση, χωρίς φορέα λειτουργίας και χωρίς να υπάρχουν καν ράγες στο μεγαλύτερο μέρος του έργου».

Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών επανέλαβε ότι κεντρική θέση της κυβέρνησης είναι ότι θέλουμε «και Μετρό και αρχαία», υπογραμμίζοντας ότι οι προσφυγές προσφέρουν μόνο επιπλέον καθυστερήσεις στο έργο, οι οποίες, όπως είπε χαρακτηριστικά «συμφέρουν, τελικά, τους εργολάβους και τους αναδόχους».

Μάλιστα, χαρακτήρισε ως δικαίωση την απόφαση του ΣτΕ, η οποία επιβεβαίωσε την έγκριση του Κεντρικού Αρχαιολογικού Συμβουλίου για την απόσπαση και επανατοποθέτηση των αρχαιοτήτων στον Σταθμό Βενιζέλου.

Γράψτε το σχόλιο σας

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Πηγή: pagenews.gr