Σοβαρό Περιστατικό στο Σιδηροδρομικό Δίκτυο με Πολλές Ανωμαλίες και Κίνδυνους για την Ασφάλεια των Επιβατών

Σοβαρό Περιστατικό στο Σιδηροδρομικό Δίκτυο με Πολλές Ανωμαλίες και Κίνδυνους για την Ασφάλεια των Επιβατών

Ένα ακόμα σοβαρό επεισόδιο στο σιδηροδρομικό δίκτυο της Ελλάδας σημειώθηκε στη Δουκίσσης Πλακεντίας, όταν μια αμαξοστοιχία της Hellenic Train δέχθηκε εντολή να εισέλθει σε λάθος γραμμή, συγκεκριμένα στη σήραγγα του Μετρό. Ο μηχανοδηγός αντελήφθη το σφάλμα και επιχείρησε να επικοινωνήσει με τον σταθμάρχη, χωρίς επιτυχία. Σε μια κίνηση που δεν προβλέπεται από τους κανονισμούς, μειώνοντας ταχύτητα, κατάφερε να περάσει από έναν αισθητήρα για να ενεργοποιηθεί η τηλεδιοίκηση, που αντελήφθηκε το λάθος.

Σύμφωνα με την Πανελλήνια Ένωση Προσωπικού Έλξης (ΠΕΠΕ), ο μηχανοδηγός αναγκάστηκε να κάνει οπισθοπορία 300 μέτρων για να βγει από τη σήραγγα, καθώς αν συνέχιζε, θα κινδύνευε να σφήνωσε. Τα τρένα του Προαστιακού είναι μεγαλύτερου εκτοπίσματος και δεν επιτρέπεται να εισέρχονται στο υπόγειο δίκτυο του Μετρό.

Το τραγικό αυτό συμβάν συνδέεται με άλλα περιστατικά που έχουν πλήξει το σιδηροδρομικό δίκτυο στην Ελλάδα, συμπεριλαμβανομένης της εθνικής τραγωδίας στα Τέμπη. Η αυξανόμενη ανησυχία για την ασφάλεια των σιδηροδρομικών μεταφορών προκύπτει από τη διαρκώς επαναλαμβανόμενη φύση των σοβαρών ατυχημάτων.

Η ΠΕΠΕ κατήγγειλε επίσης τις σοβαρές καθυστερήσεις που προκαλούνται από τις βραδυπορίες του ΟΣΕ, λόγω της κακής κατάστασης του δικτύου. Στην επισήμανση της ΠΕΠΕ αναφέρεται ότι οι ρυθμιστές του ΟΣΕ δεν απαντούσαν στις κλήσεις του μηχανοδηγού, και πως παρά την καταγγελία, δεν έχουν υπάρξει ποινές για την αμέλεια του ρυθμιστή.

Επιπλέον, η ΠΕΠΕ ζητά άμεση διερεύνηση του συμβάντος και καλεί την Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων (ΡΑΣ) να αποστείλει το πόρισμα, καταγγέλλοντας τη διοίκηση της Hellenic Train για την συστηματική άρνηση κοινοποίησης εσωτερικών πορισμάτων στο Σωματείο τους.

Πηγή: tanea.gr