ΕΦΚΑ: Πρόκειται για έναν ψηφιακό τρόπο επικοινωνίας μεταξύ του ΕΦΚΑ και των συνταξιούχων εν αναμονή, προκειμένου με αυτόν τον τρόπο να λύνονται θέματα που έχουν να κάνουν με τα εκκρεμή αιτήματα συνταξιοδότησης.

Στο πλαίσιο εκδήλωσης που πραγματοποίησε ο ΕΦΚΑ ο υπουργός Εργασίας κ. Κωστής Χατζηδάκης παρουσίασε μεταξύ άλλων και το «ψηφιακό δωμάτιο επικοινωνίας». Πρόκειται για έναν ψηφιακό τρόπο επικοινωνίας μεταξύ του ΕΦΚΑ και των συνταξιούχων εν αναμονή, προκειμένου με αυτόν τον τρόπο να λύνονται θέματα που έχουν να κάνουν με τα εκκρεμή αιτήματα συνταξιοδότησης.

Ποιος ο στόχος του υπουργείου

Στόχος του υπουργείου είναι όλες οι υπηρεσίες του ΕΦΚΑ, του ΟΑΕΔ και του ΟΠΕΚΑ να παρέχονται αποκλειστικά ηλεκτρονικά, ώστε να καταστεί περιττή μετά από λίγο καιρό η παρουσία των ασφαλισμένων στα υποκαταστήματα. Ήδη ο ΟΑΕΔ έχει ψηφιοποιήσει τις υπηρεσίες του σε ποσοστό 90%, ενώ ο ΕΦΚΑ 60%.

Ποιες ψηφιακές υπηρεσίες έχουν τεθεί σε λειτουργία

Νέες ψηφιακές υπηρεσίες. Πάνω από 260 εκατ. ηλεκτρονικές συναλλαγές πραγματοποιήθηκαν τα τελευταία 2,5 χρόνια.

  • Διασύνδεση ΚΕΠ με ΕΚΦΑ και ΟΑΕΔ και ήδη, έχουν πραγματοποιηθεί 3,8 εκατ. συναλλαγές και αυτό μπορεί να αποτελέσει πιλότο για άλλους φορείς.
  • Ηλεκτρονικά ραντεβού στον ΕΦΚΑ.
  • Αναβάθμιση ιστοσελίδων: MyEFKAlive και MyOAEDlive ψηφιακός σύμμαχος των πολιτών για να εξυπηρετούνται μέσω αυτών των υπηρεσιών
  • Θεσμός των πιστοποιημένων δικηγόρων και λογιστών. Υπάρχουν 458 πιστοποιημένοι επαγγελματίες που πέρασαν δύσκολες εξετάσεις, οι οποίοι εκδίδουν συντάξεις μέσα σε 3 μήνες. Πάνω από 850 συνταξιοδοτικές υποθέσεις έχουν εκδοθεί.
  • Ενιαίος αριθμός εξυπηρέτησης 1555. Στόχος να αποκαταστήσει το κανάλι επικοινωνίας του υπουργείου και των φορέων, με τους πολίτες. Σύμπραξη δημόσιου και ιδιωτικού τομέα. Από το τέλος Ιουλίου έως σήμερα, έχουν υπάρξει 1,8 εκατ. κλήσεις. Το 98% απαντημένα ερωτήματα και 82% ικανοποίηση κοινού.

Γράψτε το σχόλιο σας

Πηγή: pagenews.gr