Χριστούγεννα 2021: Πώς να αποφύγετε ή να αντιμετωπίσετε «εορταστικό» hangover – Μικρές συμβουλές

Μέρες γιορτών, τραπεζώματα, φαγητό και.. ποτό! Ίσως κάποιοι να το παρακάνουν λιγάκι στο χριστουγεννιάτικο τραπέζι, αλλά τα αποτελέσματα θα φανούν πιθανότατα την επόμενη ημέρα.

Το Hangover ή το μεθύσι αν προτιμάτε, είναι η αντίδραση του οργανισμού σας στην υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ.

Τι νιώθετε

Τα συμπτώματα περιλαμβάνουν:

κόπωση, ναυτία, πονοκέφαλο, ευαισθησία στο φως, αφυδάτωση ή ζάλη.

Τι συμβαίνει και κάποιοι μεθούν εύκολα ενώ άλλοι όχι

  1. Ο μεταβολισμός του αλκοόλ στο σώμα, ο οποίος έχει αποτέλεσμα την παραγωγή ακεταλδεΰδης, που επεμβαίνει στη χημεία του εγκεφάλου με τα γνωστά αποτελέσματα.
  2. Η μείωση των επιπέδων της γλυκόζης στο αίμα και η αφυδάτωση του οργανισμού.
  3. Η ποσότητα και το είδος του αλκοόλ που έχει καταναλωθεί.
  4. Και κυριότερο όλων, η ηλικία.

Πώς θα καταπολεμήσετε το hangover

  1. Νερό: Το άφθονο νερό τόσο ανάμεσα στα ποτά όσο και μετά, μπορεί να βοηθήσει στη μείωση των συμπτωμάτων αλλά και της αφυδάτωσης που παρατηρείται.
  2. Μπανάνα: Το αλκοόλ εμποδίζει την παραγωγή μιας ορμόνης που βοηθά το σώμα σας να συγκρατεί το νερό, οδηγώντας σε αφυδάτωση και απώλεια ηλεκτρολυτών όπως το κάλιο και το νάτριο. Οι μπανάνες είναι ιδιαίτερα πλούσιες σε κάλιο και μπορούν να βοηθήσουν στην αναπλήρωση των αποθηκών του σώματός σας.
  3. Τα αυγά είναι πλούσια σε κυστεΐνη, ένα αμινοξύ που χρησιμοποιεί το σώμα σας για την παραγωγή της αντιοξειδωτικής γλουταθειόνης. Η κατανάλωση αλκοόλ μειώνει τα αποθέματα της στο σώμα. Χωρίς αυτή, το σώμα σας δυσκολεύεται να διαλύσει τα τοξικά υποπροϊόντα του μεταβολισμού αλκοόλ. Η κατανάλωση αυγών είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να αυξήσετε τη γλουταθειόνη στο σώμα σας και πιθανώς να βελτιώσετε τα συμπτώματα μέθης.
  4. Γάλα: Ένα ποτήρι γάλα θα προετοιμάσει το στομάχι και θα επιβραδύνει την απορρόφηση του αλκοόλ.
  5. Τσάϊ με λεμόνι: Αποτελούν φυσική πηγή ηλεκτρολυτών, αντιοξειδωτικών και βιταμινών και ενυδάτωσης.
  6. Αλμυρά σνακς-πίκλες: Για αναπλήρωση ηλεκτρολυτών σε περίπτωση και εμετού.
  7. Μέλι: Λόγω της υψηλής περιεκτικότητάς του σε φρουκτόζη, το μέλι μπορεί να βελτιώσει τα συμπτώματα.
  8. Λευκά αμυλούχα όπως φρυγανιές κράκερς παξιμάδια ψωμί, γλυκοπατάτα
  9. Ξηροί καρποί: Λόγω της υψηλής περιεκτικότητάς τους σε μαγνήσιο
  10. Σούπες: μια τοματόσουπα ή κοτόσουπα θα βοηθήσει τον οργανισμό να ενυδατωθεί και αναπληρώνει το κάλο, το νάτριο ή τους ηλεκτρολύτες.
  11. Μύρτιλα: μπορεί να βοηθήσει στην καταπολέμηση της σχετικής φλεγμονής.
  12. Άπαχα κρέατα και ψάρια.
  13. Τζίντζερ: πιθανή θεραπεία για τις στομαχικές διαταραχές-ναυτία
  14. Καφές: Η κατανάλωση καφέ έχει συνδεθεί με μειωμένη φλεγμονή σε ορισμένες μελέτες, και αύξηση της συγκέντρωσης.

Χρήσιμες συμβουλές για να το αποφύγετε

Προκειμένου να αποφύγετε τα παρατράγουδα, προετοιμαστείτε πριν βγείτε.

Μην αφήσετε το στομάχι σας άδειο, τσιμπήστε κάτι.

Προσοχή στο ποτό σας. Η υψηλή περιεκτικότητα αλκοόλ αυξάνει και τις πιθανότητες μέθης. Θα πρέπει να ξέρετε τι πίνετε, κοινώς αποφύγετε τα ποτά «μπόμπες». Να ενυδατώνετε τον οργανισμό σας, καταναλώνοντας αρκετό νερό ή άλλα μη αλκοολούχα ροφήματα όπως χυμούς, light αναψυκτικά και σόδα,εναλλάξ με το ποτό σας.

Καταναλώστε λιγότερο από ένα ποτό την ώρα. Το ήπαρ σας μπορεί να διασπάσει περίπου μία μπίρα την ώρα. Έτσι, αν δεν το τροφοδοτείτε με μεγαλύτερη ποσότητα, το αλκοόλ που κυκλοφορεί στο αίμα θα είναι λιγότερο.

Αν είστε σε φαρμακευτική αγωγή, το ποτό ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ…ούτε “για το καλό” που λένε

Συνηθισμένη αντίδραση του οργανισμού, είναι ο πονοκέφαλος, αλλά η λήψη παυσίπονου (ασπιρίνη ή παρακεταμόλη) θα πρέπει να γίνει αρκετές ώρες μετά ή ακόμα και το επόμενο πρωινό.

Και κυριότερο όλων ΜΗΝ ΠΙΑΣΕΤΕ ΤΙΜΟΝΙ – Η ΟΔΗΓΗΣΗ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ

Καλές Γιορτές!

Γράψτε το σχόλιο σας

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Πηγή: pagenews.gr